Український Державний Науково-Дослідний Інститут «Ресурс»

(044) 529-60-56
(044) 528-55-24
м. Київ-150, вул. Малевича, 84
info@ndiresurs.gov.ua

10.11.2023


Не лише штатні викладачі:

залучення провідних науковців і зовнішніх експертів

є інновацією навчального процесу

     Однією із новітніх форм викладання професійних дисциплін при підготовці студентів будь-яких спеціальностей є практика залучення до навчального процесу зовнішніх експертів із наукової або практичної сфери.

     Нещодавно за запрошенням керівництва Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, заступник директора УкрНДІ «Ресурс», доктор наук з державного управління, доцент Олег ЧЕЧЕЛЬ провів декілька практичних занять в якості зовнішнього запрошеного експерта зі студентами 1 та 2 груп 3 курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю».

     Довідково: УкрНДІ «Ресурс» підписав низку Угод про співпрацю із близькими за спеціальністю навчальними закладами. Серед наших партнерів такі ВНЗ, як Національний університет біоресурсів і природокористування, Національний університет харчових технологій, Національний авіаційний університет, Торговельно-економічний університет, Одеська харчова академія тощо.

     За домовленістю із керівництвом Навчально-наукового інституту журналістики та самими студентами ми розміщуємо їхні відгуки на практичні заняття.

     Студенти мали дати коротку відповідь на питання:

     Ваше ставлення до практики запрошувати на пари експертів.

     Що ви для себе отримали (дізналися) на парах з Олегом Миколайовичем? Чи цікавий вам був такий формат (колективної відповідальності, загальної дискусії)?

     Відгуки подаються за академічними групами та розміщені у порядку надходження. 

Влада Архипова, РЗГ-1, 3 курс

     Моє ставлення до практики запрошувати на пари експертів однозначно позитивне. Такий досвід однозначно збагачує навчальний процес, надаючи нам, студентам, можливість навчатися від спеціалістів практичного досвіду. Це також дуже допомагає зрозуміти теоретичний матеріал і його застосування на практиці від “першого лиця”. Також це гарна можливість познайомитись з новими людьми та встановити цінні контакти, які можуть бути корисні у майбутньому. Не можу не сказати про те, що зустріч і спілкування з експертами надає нам можливість задавати питання, які нас цікавлять, і отримувати конкретні відповіді та консультації, а це в свою чергу сприяє глибшому розумінню матеріалу. Це дійсно дуже крута практика, тому я б із радістю відвідувала такі зустрічі.

     Олег Миколайович дуже цікава людина, з досить неординарним підходом до навчання, що мені дуже сподобалось. Викладач завжди готовий був відповідати на наші запитання, а також допомагав нам зрозуміти складні матеріали, пояснюючи буквально на пальцях, та приводячи класні приклади на складні питання.

     Формат наших занять (загальна дискусія) – це окрема тема. Дуже сподобалось, що всі пари ми розмовляли та ділились своїми думками. Олег Миколайович завжди нас вислуховував та давав можливість висловитись кожному. Для себе з цих пар я винесла багато чого, починаючи від того, хто такі блогери, та закінчуючи тим, що таке інформаційний привід, та як його робити. Дуже рада, що мала можливість послухати та дечому повчитися в Олега Миколайовича.

Анна Іванченко, РЗГ-1, 3 курс

    Мені сподобалася практика запрошувати на заняття експертів, адже вона дозволяє поспілкуватися з фахівцями інших організаційних структур, подивитися на наш фах під новим кутом, розширити кругозір.

     На заняттях з Олегом Миколайовичем я дізналася, як знаходити інфоприводи та наповнювати сайт організації релевантним змістом, зокрема на прикладі Українського державного науково-дослідного інституту «Ресурс». Мені було цікаво почути експертну думку про блогерську діяльність і регулювання контенту, що публікується в інтернеті, а також про використання патріотичної символіки в медіа в умовах війни. Я вважаю вдалим обрання формату дискусії для наших занять, оскільки це дозволило не лише почути думку професіонала, а й колективно розвинути її, дійшовши до спільного висновку. Олег Миколайович завжди чітко структурував наші заняття, знаходив хороші приклади для ілюстрації тих чи інших аргументів, що допомагало стимулювати хід думок, направляти їх у правильне русло.

Богдана Богданова РЗГ-1, 3 курс

     Навчання – це постійний процес, який триває все наше життя. Навіть освічена людина, яка має великий досвід у різних галузях, може вчити щодня щось нове та вдосконалювати свої навички.

     Кожен експерт будь-якої сфери проходить тернистий шлях до досягнення певних висот і звань. Це завжди маленькі кроки до великої цілі, які перетворюються в досвід. Я вважаю, практика запрошення фахівців на заняття є дуже корисною та цінною для студентів. Фахівці можуть не тільки розповісти про перешкоди, які траплялися на їхньому шляху, а й змотивувати своїм успіхом. Студенти можуть дізнатися багато цікавих нюансів, остерегтися певних помилок, які робили експерти. Це допоможе досягати їхніх цілей набагато швидше ніж фахівці, адже учні будуть знати, які помилки краще не робити. Потрібно завжди запрошувати та відвідувати майстеркласи різних експертів навіть з однієї сфери, адже в кожного буде свій погляд на різні ситуації. А вже після розмови з фахівцями, формулювати свою думку, план дій і йти до мети.

     На парах з Олегом Миколайовичем ми змогли дискутувати про різні важливі речі, які пов’язані з нашою спеціалізацією. Ми отримали чудові настанови та мудрі твердження, які наводили на глибокі роздуми про ту чи іншу тему. Ми навчилися дивитися на багато речей з різних боків. А також встигли весело провести час з елементами гумору. Тому заняття з Олегом Миколайовичем, на мою думку, були доволі продуктивні та цікаві.

     Формат загальної дискусії був досить цікавим, адже такий вид обговорення дозволяє почути думки різних людей та, можливо, дізнатися щось більше. А колективна робота допомогла вдосконалити комунікацію з колегами і колективні навички співпраці.

Юлія Грицан РЗГ-1, 3 курс

    На мою думку, практика запрошувати на університетські заняття експертів, які мають вагомий практичний досвід роботи у сферах, дотичних до нашої спеціальності, є дуже корисною й потребує впровадження у навчальний план на постійній основі. Впродовж 2-го та 3-го курсів я мала можливість бути присутньою на таких парах та з упевненістю можу стверджувати, що вони зробили неабиякий внесок у здобуття мною якісного фаху рекламіста.

    Випускниці ННІЖ зуміли зацікавити нас, теперішніх студентів нашої спільної альма-матір, розповіли про власний кар’єрний шлях, злети та падіння, окреслили вектор можливого розвитку, дали цінні поради на настанови щодо планування часу, комунікації з викладачами, колегами, партнерами.

    У вересні 2023 року перша група реклами та зв’язків із громадськістю відвідала заняття Олега Миколайовича Чечеля, які виявилися не лише цікавими, а й надзвичайно продуктивними. Разом із викладачем ми окреслили поняття «блогера» у сучасному світі, з’ясували, що таке інформаційний привід, які теми є актуальними на сьогодні, а яких варто уникати. Упродовж пар ми неодноразово зверталися до Конституції України та чинного законодавства, що дозволило заглибитися у політичний світ країни. Мені надзвичайно імпонує підхід Олега Миколайовича, який завжди підтримує живу дискусію, відходить від застарілих методів вивчення інформації, натомість пропонуючи інноваційні та креативні. Студенти (і я в тому числі) відчували себе рівноправними членами обговорення, могли вільно висловити власні припущення щодо тієї чи іншої проблеми знаючи, що будуть вислухані та, у разі потреби, скеровані у правильне русло.

     Вважаю, що цей час був проведений з користю, а знання та вміння обов’язково стануть мені у пригоді на шляху опанування професії. Висловлюю щиру вдячність Олегу Миколайовичу, бажаю міцного здоров’я та нових кар’єрних успіхів!

Анастасія Білик РЗГ-1, 3 курс

     На мою думку, практика запрошення експертів є досить цікавою, оскільки в нас з’являється можливість почути думки людини з практичної точки зору. Взагалі ідея запрошувати різних викладачів мені імпонує, адже кожен з них має власний досвід та знання, якими готові поділитись і з нами.

     Щодо конкретно занять з Олегом Миколайовичем можу сказати, що вони викликали в мене тільки позитивні емоції. Дуже цікавим був формат загальної дискусії та питання, які підіймались під час обговорення, оскільки жодне з них не мало чіткої відповіді “так” чи “ні”, і нам самим доводилось обирати точку зору та в подальшому її відстоювати. Особливо запам’яталось одне з останніх занять, де ми обговорювали доцільність заборони використання патріотичної символіки комерційними брендами.

Анастасія Дубініна РЗГ-1, 3 курс

     На мою думку, практика запрошувати на пари експертів має стати регулярною в навчальному процесі, адже ніяка теорія чи завдання не замінять живого спілкування з людиною, що має практичний досвід роботи в певній сфері. Експерт може розповісти, не лише як має і повинно бути, а й те, як є насправді, чого вимагають сучасні реалії від фахівців нашої галузі та поділитися порадами, привідкрити завісу, вмотивувати та надихнути. Але, звичайно, такі зустрічі мають бути як допоміжний розвиток між матеріалами досвідчених викладачів.

    Я на парах з Олегом Миколайовичем задумалася над питаннями, що є суспільно важливими для нас як медійників, але чомусь не розглядалися мною в такому форматі до цього. Наприклад, чому люди частіше вірять блогерам та певним експертам, а не офіційним представникам влади та як ми можемо на це вплинути? Чи несуть відповідальність блогери за свої висловлювання та як це можна врегулювати, аби певна недостовірна чи оманлива інформація не завдавала шкоди суспільству? Важливість якісного інфоприводу. Який вплив війни на інфоприводи? Чи треба регулювати прояви патріотичної символіки, яким чином та кому?

     Такий формат доволі цікавий тим, що інформація подається як питання до аудиторії, в яких ти маєш сам розібратися і таким чином краще зрозуміти і запам’ятати їх.

Зоряна Беляк РЗГ-1, 3 курс

     Запрошення експертів на пари – це важлива практика, яка збагачує навчальний процес і допомагає зрозуміти предмет з більшою глибиною. Такий підхід збагачує навчальний досвід і надає студентам можливість отримати поглиблене розуміння предмету від тих, хто має реальний досвід у галузі. Експерти можуть привнести свіжі погляди та практичні знання, які не завжди можна отримати з підручників або лекцій. Це сприяє академічному зростанню студентів.

     Формат колективної відповідальності та загальної дискусії на парах з Олегом Миколайовичем робить навчання більш захопливим. Такий формат стимулює активну участь студентів у процесі навчання, допомагає розвивати навички комунікації, аналізу та критичного мислення. Загальна дискусія в аудиторії дає змогу зустрітися різним точкам зору та сприяє виробленню повного розуміння теми.

     Окрім того, формат колективної відповідальності сприяє взаємодопомозі між студентами та розвитку командної роботи. Загальною метою такого підходу є створення сприятливого середовища для спільного навчання та росту.

Анастасія Кириченко РЗГ-1, 3 курс

     Те, що на студентів третього курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» чекає насичений семестр, я зрозуміла ще до початку навчального року. Достатньо було просто зазирнути у розклад і побачити, що більшість наших дисциплін розбиті на різні тематичні модулі і кожен із них передбачає роботу з новим викладачем. Такий підхід до формування освітнього процесу з’явився у Навчально-науковому інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка зовсім нещодавно, але вже продемонстрував численні переваги.

     Різні модулі у межах одного предмету роблять навчання більш комплексним і динамічним. Кожен із викладачів допомагає нам сформувати уявлення про особливості майбутньої професійної галузі, ділиться власним практичним досвідом та рекомендує корисну літературу, а також цікаві джерела для поглиблення знань і натхнення. На тлі цього може здатися, що ефективнішої стратегії для ознайомлення студентів із фахом не існує. Проте наші викладачі і тут зуміли вдосконалити систему. Так, для ознайомлення із модулем «Інформаційна політика: генерування контенту» дисципліни «Медіавиробництво з реклами та зв’язків з громадськістю: контент» до нас запросили експерта – заступника директора Українського державного науково-дослідного інституту «Ресурс» Олега Миколайовича Чечеля.

     На мою думку, це найбільш оптимальне рішення для занурення студентів у реалії обраного фаху. Адже будь-яка частина теоретичного матеріалу супроводжується показовими прикладами із життя. Експерти, як ніхто інший, знайомі з поточною ситуацією на ринку праці та актуальними запитами і тенденціями, які впливають на специфіку роботи. Всіляко підтримую таку практику в ході освітнього процесу і, сподіваюся, вона існуватиме й надалі.

     Щодо наших занять із Олегом Миколайовичем – можу впевнено сказати, що кожне обговорення протягом пари цілковито захоплювало мою увагу. Основний критерій, за яким я визначаю для себе ступінь цікавості дискусії – бажання взяти в ній участь. Під час проходження цього модулю прагнення висловитися та вислухати інших майже ні на мить не полишало мене. Олегу Миколайовичу вдалося представити кожну тему, окресливши різні варіанти її інтерпретації і залишити нам простір для власних міркувань та висновків. На парах я навчилася сприймати кожну ситуацію критично і дивитися на нинішні суспільні процеси під різним кутом. Впевнена, що у майбутньому це допоможе краще розуміти цільову аудиторію рекламного або PR-контенту і правильно вибудовувати з нею комунікацію.

     Загалом формат, обраний для наших занять з Олегом Миколайовичем, здався мені доволі ефективним. Коли до обговорення на парі залучені всі студенти і кожен має можливість поділитися своєю думкою, будь-який матеріал запам’ятовується краще. Також завдяки залученості у процес лишається значно більше аналогій та зв’язків у мозку, які дозволяють швидше згадувати необхідну інформацію і досконаліше оперувати нею. Тож я щиро вдячна за цей досвід і буду рада новим можливостям поспілкуватися із запрошеними експертами у межах наших занять із дисципліни.

Анастасія Головань та Анастасія Білоус РЗГ-1, 3 курс

     Враховуючи наш минулорічний досвід запрошення експертів на пари, можемо однозначно сказати, що наше ставлення до цієї практики є максимально позитивне. Це допомагає нам поглибити свої знання, побачити реальні приклади застосування теорії на практиці та надає можливість отримати цінний інсайт від професіоналів у відповідній галузі. Такий підхід сприяє більш глибокому розумінню матеріалу, створенню діалогу із експертами у форматі питання-відповідь та загалом підвищує якість освіти.

     Виступ експерта завжди може надихнути, мотивувати студентів та підвищити їх бажання навчатися та досягати успіху у вибраній галузі. Експерт відстежуює останні тенденції, а ми, вже третьокурсники, маємо можливість дізнатися про нові інструменти та методи, що використовуються у піарі та рекламі. Поки викладач надає теоретичні знання та загальний вступ до предмету, запрошений спеціаліст доповнює цей досвід реальними прикладами випробувань та інсайтів з практики, і ця стратегія вдало залучає студентів до дискусії на парах.

     Олег Миколайович – викладач, який добре розуміє цю концепцію та активно використовує інтерактивні методи на своїх заняттях. Він надає студентам можливість виходити за межі звичайних практик і брати активну участь у дискусіях. Це корисно, адже допомагає студентам розвивати навички критичного мислення та аналізу, а також вчити їх висловлювати свої думки та ідеї чітко й переконливо, професійно. Експерт створював сприятливу атмосферу для дискусій, де студенти відчували себе вільними щодо висловлювання думок та змогою ділитися своїм розумінням процесів, повʼязаних з PR діяльністю.

Ульяна Гуляєва РЗГ-1, 3 курс

     Моє ставлення до практики запрошення експертів, посилаючися на минулорічний досвід, позитивний. Це дійсно було корисно, адже дізналася багато актуальної інформації, ким працюють наші випускники і в яких сферах, які лайфхаки використовують у своїй роботі.

     Мені сподобався формат дискусії, особливо щодо цензури медіа та якими ресурсами слід користуватися офіційними чи неофіційними. Також запам’яталася практична, де ми обговорювали використання української патріотичної символіки після чого готували доповіді про зміни Ton of voice різних брендів, блогерів тощо.

Олександра Корецька РЗГ-2, 3 курс

     Торік до нас на пари часто запрошували експертів та випускників нашого інституту. Мені це подобалось, оскільки вони ділились власним досвідом, розповідали про свою роботу, як вони її отримали, і багато іншого. Особисто я не памʼятаю, що розповідали на лекціях рік тому, оскільки багато теоретичних матеріалів важко тримати в голові, а от пари, де запрошували гостей памʼятаю усі. Це був цікавий досвід, і хочу, щоб і надалі до нас кликали випускників, які можуть розповісти багато цікавого про навчання в інституті, свою роботу, та про те як досягти успіху.

     На парах з Олегом Миколайовичем було достатньо цікаво, оскільки завжди були розмовні пари. Ми обговорювали різні питання, які для нас важливі і стосуються теми пари. У кінці пари самі доходили до висновку стосовно теми.

     Я дізналась багато чого цікавого та корисного, наприклад, ми обговорювали чи змінилась риторика медіа\брендів\компаній у звʼязку із війною, презентували власні приклади, на основі яких доходили висновку. Ділилися враженнями стосовно першого тижня очного навчання, оскільки майже два роки ми були за ширмою монітора і не спілкувались наживо.

     Цей формат був для мене корисним та цікавим, оскільки важливо обговорювати все на парі, а не залишитися з думками на самоті. Цікаво було слухати думку Олега Миколайовича та своїх одногрупників. Завжди була дискусія, і кожен обґрунтовує свою думку, щоб його зрозуміли. Маю бажання, щоб і надалі в нас продовжувались такі пари, оскільки на них дуже цікаво.

Аліна Левченко РЗГ-2, 3 курс

     Пам’ятаю, що ще минулого семестру Надія Іванівна Білан та Алла Іванівна Башук запрошували різних фахівців. Тоді особливо запам’яталися Андрій Таранов та Анастасія Побережна. Я вважаю, що це дуже цікаво та корисно, адже ми маємо змогу дізнатися про сучасні тенденції журналістики та реклами так би мовити «з перших вуст».

     На парах з Олегом Миколайовичем я розібралась з такими поняттями як “блог”, “блогер”. Зрозуміла, що таке інформаційний привід, які вони бувають, як їх знаходити. Окремо хочу виділити наші доповіді щодо зміни риторики брендів, блогерів, навчальних закладів у зв’язку з війною. На парі ми обговорили безліч цікавих прикладів.

     Формат загальної дискусії я вважаю дуже вдалим, таким чином кожен має змогу висловити свою думку щодо різних питань, а не суто одного, на яке ти даєш відповідь. Окремо варто зазначити, що дізнатися можна більше, бо відбувається обмін думками.

Анастасія Кособуцька РЗГ-2, 3 курс

     Моє ставлення до запрошення експертів на пари є досить позитивним. Присутність експертів дає студентам можливість поспілкуватись із кимось, хто вже досягнув чогось у цікавій нам галузі. Це, в свою чергу, дає зрозуміти дисципліну краще та підігріває інтерес. До того ж експерти часто діляться практичними порадами, про які ти не дізнаєшся в Інтернеті або деінде.

     На парах з Олегом Миколайовичем я отримала цікавий досвід. Його підхід до навчання змусив нас думати глибше та ширше. Дискусія стимулювала краще запам’ятовування та засвоєння матеріалу, що ми проходили, бо ж ми не просто вивчали факти, а й обговорювали це в контексті глобальних суспільно-важливих проблем.

Дар’я КисличенкоРЗГ-2, 3 курс

     Мені цікавий формат запрошення експертів на пари. Тому що він надає можливість для цікавих загальних дискусій, дає інші знання та розуміння інших сфер/професій. Я отримала нові знання про таке явище як «блогери», а дискусія щодо цієї теми допомогла мені подивитися на це все з іншого боку та оцінити вплив цього явища на соціальну сферу життя людей.

Вікторія Максимович РЗГ-2, 3 курс

     Запрошувати на пари експертів – це гарна ідея, яка значно збагачує навчальний процес. Експерти, такі як Олег Миколайович, допомагають студентам отримувати більше практичного інсайту та досвіду, про який важко просто прочитати в підручниках.

     Зокрема, по завершенню практичних занять з першого модулю, я збагатила свої знання у таких темах:

     Блогінг: що таке блог; які види блогів бувають; монетизація.

     Рівень довіри до блогерів та до офіціних джерел інформації. За яким принципом люди обирають для себе інформаційні канали, на що найбільше зважають при виборі.

     Допис. Які його особливості, чим різниться від класичних журналістських матеріалів.

     Написання власних матеріалів, аналіз теми, пошук інфоприводу.

     Комунікаційні стратегії брендів у кризовий період під час війни. Як змінилось позиціювання окремих брендів до війни та після початку. Аналіз їхньої діяльності, каналів комунікації з авдиторією.

     Діджитал-тренди реклами та зв’язків з громадськістю.

     Загалом, у форматі дискусій та розмов інформація гарно запам’яталася. Теоритичні знання ми одразу ж підкріплювали конкретними прикладами з життя, спробували себе в ролі контент-мейкерів. Зокрема, з Олегом Миколайовичем ми мали змогу послухати реальні історії та приклади з його професійного життя, що наглядно демонструвало, як можна застосовувати наші знання в реальних умовах.

Вікторія Козловська РЗГ-2, 3 курс

     Щодо практики запрошувати на пари експертів, я вважаю, що це корисний інструмент навчання. Експерти можуть принести свої знання і досвід, що допомагає студентам краще розуміти тему і побачити її застосування в реальному житті. Вони також можуть створити цікаву дискусію та поглибити розуміння матеріалу.

     На парах з Олегом Миколайовичем я розглянула деякі аспекти теми з іншого боку. Він привніс новий погляд, точки зору, які іноді відрізнялися від моєї, та вони допомогли зрозуміти деякі моменти у медіа більш глибоко. Формат загальної дискусії також був дуже цікавим, оскільки він сприяє активному обговоренню і обміну ідеями між студентами. Це робить навчання більш інтерактивним і сприяє глибшому розумінню матеріалу, адже доводиться дійсно замислюватися над кожним питанням Олега Миколайовича. Це формує навички критичного мислення.

Анастасія Козмінчук РЗГ-2, 3 курс

     Олегу Миколайовичу, дякую Вам за те, що прийняли запрошення та поділились з нами своїми знаннями.

     1. Я позитивно ставлюсь до запрошень на пари експертів, тому що це класна можливість отримати унікальну, актуальну інформацію, «погляд зі сторони». Минулого року я була присутня на кожній онлайн-зустрічі і рада, що вже за офлайн навчання університет продовжує проводити подібні зустрічі, вважаю їх дуже корисними та пізнавальними для студентів.

     2. На парах я дізналась багато чого про державотворення, взаємодію влади з медіа. Глибше зрозуміла чому у людей виникає довіра до блогерів, також, виходячи з наших обговорень, зрозуміла, що не всі блогери є корисними для суспільства, деякі з них публікують недостовірну інформацію, пишуть на теми, в яких вони не є експертами і розбурхують суспільство, тому закон, який регулює діяльність блогерів має місце бути.

     Також на парах ми зачепили проєкт закону щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі. Раніше я не чула про цей проєкт, але обговоривши деталі, я зрозуміла що він є дійсно важливим, дізналася приклади, коли бренди недоречно використовують трагічні події війни, назви постраждалих міст у своїх маркетингових кампаніях.

     Мені дуже сподобався формат загальної дискусії, адже на занятті ми не просто пасивно слухали викладача, а висловлювали свою думку, яку Олег Миколайович, виходячи зі своїх знань та досвіду, міг підкорегувати, направити в правильне русло.

Анастасія Корнійчук РЗГ-2, 3 курс

     Практику запрошувати експертів я вважаю корисною. Це дає змогу поспілкуватися з більшою кількістю фахівців, почерпнути знання від практикуючих спеціалістів. Олег Миколайович зміг вибудувати навчальний процес так, щоб кожен висловив свою думку. Найбільше мені сподобалось те, що шляхом дискусії ми доходили до спільного знаменника. Це, на мій погляд, значно цікавіше і ефективніше, ніж звичайні опитування.

Софія Осіння РЗГ-2, 3 курс

     Щодо практики запрошувати на пари експертів, я вважаю її дуже корисною та цінною. Минулого року декілька разів нас долучали до тематичних лекцій, тренінгів чи семінарів з експертами. Наприклад, у нас була лекція по тон оф войс. Запрошення експертів допомагає нам отримати поглиблені знання та практичний досвід від фахівців, які мають великий досвід у відповідній галузі. Це також надає можливість поставити питання і отримати відповіді від професіоналів.

     Спочатку було дуже не звично. Досі був страх відповідати на парі та помилитися, проте згодом почало дуже подобатися. Мені сподобалося, що ми всі дискутували, що пан Олег не засуджував нас за особисту думку, а також не підносив свою думку як панацею. Ми ділились думками та вели цікавий, корисний і навіть смішний діалог. Це допомагає нам краще засвоювати матеріал та розвивати навички комунікації та аналізу. 

Галерея


Top